Kékiskola ....
Képgalériák
2017.11.09. Továbbtanulási Börze2017.11.12. - 12 órás röplabda az iskolában2017.10.12. Arany János szövegértő versenyNyári olvasónaplók2017. október 12.: iskolánk névadó ünnepsége20171014OrszagosDiakolimpia2017.10.07. szombat - délelőtti szorgoskodás2017.10.06.: Világ Gyalogló Nap140901evnyito140314140313140225140127140207140122131219131217131207131206131121131120131025halloween131115egeszsegnap131003palyao_zoo130902evnyito130614ballagas130521london130604nemz130509kekcsok130506hattl130430artista130318dobokocka130314marc15130313tablajatek130306hgv130227tancos_szünet130125egeszsegnap130208Farsang130227 JátszóházCsepel 300 projekt rendezvényCsepel futás képei 2012TantestületOsztályképek 2011-1230-eves-a-kek-iskola2011-marcius-15akadalyversenyakadalyverseny-2010-szeptemberallatkerti-setaallatok-vilagnapjaalsos-kirandulas-2009-szeptembercsapatkepekdobokockaverseny-2008emese-parkemese-park-2008evnyito-2007evnyito-2009evnyito-2010felsos-akadalyverseny-2008fold-napjakazinczy-verseny-2008kazinczy-verseny-orszagos-dontokerekpartura-2009kiallitasokkolteszetnapi-unnepseg-2011marcius-15-i-megemlekezes-alsosokmarcius-15-i-megemlekezes-felsosokmeseeloadasokmikulas-2008muvtor_6muvtor_7muvtor_8nevesincs-szinhazosztalykepek-20072008-tanevosztalyokRendezvények1Rendezvények2Rendezvények3Repülőtéri látogatásRijeka karnevál - 2008Studio-K színházTanévkezdő vetélkedőTanévnyitó - 2008Udvari játékokÜnnepség - 2010.03.15.Föld NapAlapító okiratAz iskola

Iskolánk

Iskolánk célja

Kék Általános Iskola nevelési-oktatási alapelvei

„Amit tanultunk, azt nagy részben elfelejtjük,
ahogy tanultunk, amilyen a viszonyunk a tanárhoz, művelődéshez, az megmarad.”

(Köznevelésünk, 2002)

Azt kívánjuk elérni, hogy az általános műveltséget megalapozó nevelés–oktatás eredményeképpen a tanuló alkalmassá váljék arra, hogy tanulmányait – érdek­lődésének, képességének és tehetségének megfelelően – közép– vagy szakisko­lában folytathassa.

A tehetséggondozás keretén belül kiemelten foglalkozunk a vizuális kultúra és az idegen nyelv iránt fogékony tanulókkal. Természetvédelmi programunk a humán ökológiai modell kialakítását célozza.

Olyan tevékenységet kívánunk folytatni, melynek során megvalósul az önállóságra való nevelés, szeretetteljes bánásmód, viszonylag nagy szabadságfok biztosítása a gyermekek számára, melyben a párbeszéd, a vita fontos szerepet kap és a differenciált nevelő tevékenység – a gyermekek fejlődésének függvényében – a
tanári irányítás felől a tanár–diák együttműködési viszony felé irányul.

Pedagógiai tevékenységünk középpontjába a személyiségfejlesztést és egyéni adottságokon alapuló képességfejlesztést állítjuk.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Események
Events cannot currently be displayed, sorry! Please check back later.

Google PageRank